Åh nej....

 
Satt precis och skrev ett inlägg om min semester på Kreta som bara försvann. :( Jag orkar inte skriva om det så ni får nöja er med några bilder och att det var varmt och härligt där. :P Ledsen Emelie ;)

Här bodde vi:)


Här bodde vi :) De två översta balkongerna till höger var våra :D




Jag (Den här och nästa bild kommer förmodligen bli de enda på mig bara så ni vet)

Pappa tar foto på mig.


Vi var på nån grekisk afton på en restaurang.




Stranden vi var på.


Det blev väl inte världens bästa inlägg med bilderna och så. Hade lite problem med hur man skulle få in bilder teknisk som jag är ;)

//Issa


Kommentarer
Postat av: caarrro! =D=D

haha gulligt Issa =)) men du lär dig ;)

Så HIMLA KUL att se dig igen!!=) fatta att det gått 3 hela veckor :s helt sjukt!! älskar dig vännen <3333

2009-07-07 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0