CARROOOO!!

av Emelie

Igår var en väldigt jobbig dag. Kom hem till Emma halv 4 på natten efter att vi hade varit och festat i Haverdal. Sen ringde klockan halv 8 och jag stack hem för att äta frukost och sen var jag tvungen att åka ner till IP för att först fixa fika till alla som jobbade med loppisen och sen fick jag, Jenny och Hanna stå och sälja lotter. Så jävla tråkigt! Klockan 1 fick vi äntligen åka hem! Så jag och Jenny skyndade oss att packa och så och sen stack vi till stranden. Var där med en massa trevligt folk :)

Tog moppen hem vid halv 5 och sov till klockan 8 och sen fixade jag mig och stack till David sen stack vi till stranden och träffade en massa folk. Jag var sjukt seg så jag hade väl inte jätte kul, men David och Jenny verkade ha kul så det var väl bra :)


Idag är jag GLAD för Carro kommer HEM! Hon har varit hemma 3 dagar på två veckor :O Saknat henne som fan! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

EMELIE mitt hjärta jag e hemma nu! =)) och de ska jag fan vara nu ett bra tag! xD haha =D

älskar!! <333

2009-07-05 @ 14:30:03
URL: http://carrocarrocarrocarro.blogg.se/
Postat av: Carro

EMELIE mitt hjärta jag e hemma nu! =)) och de ska jag fan vara nu ett bra tag! xD haha =D

älskar!! <333

2009-07-05 @ 14:36:47
URL: http://carrocarrocarrocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0