Club Experience!

av Emelie

Kvällen började med att Jag och Mimmi fixade oss och sen kom även Emma och Carro en stund innan vi skulle sticka till Hanna och förfesta.




Vi hann inte vara hos Hanna så länge för vi skulle ta bussen in till stan. Vi var typ 20 pers som åkte från Hanna sen hoppade minst 10 stycken andra på senare, så bussen var fylld med ungdomar och EN tant x) haha hon såg inte så glad ut när alla i bussen satt och sjöng.

När vi kom in till stan så märkte jag att jag hade fått skoskav så jag tänkte gå och ta ut pengar och sen gå och köpa plåster, men dum som jag är hade jag glömt mitt kort hemma. Men Mimmi "räddaren i nöden" hade som tur var kontanter så det räckte till plåster.

Sen gick vi till bussen som vi skulle åka med ut till Folkparken och när vi kom dit var där 2 personer som stod där! Vi hade åkt tidigare från Hanna för att vi tänkte att vi skulle slippa stå i så lång kö. Men vi trodde att där i alla fall skulle vara kanske 50 pers framför x). 

Med tanke på att vi kom in först tog det ganska lång tid innan det blev mycket folk där inne, men när det tillslut gjorde det var det kul :) Måste bara säga att DJ:n var ett stort minus.

När det var slut gick jag och Mimmi in till stan och satte oss på McDonalds för att vi var så trötta i benen. Vi satt där i nästan en timme och fy fan vad tråkigt det var! Vi var både trötta och hungriga men vi hade ju inga pengar kvar så vi kunde inte köpa nått att äta heller. Fy fan. Sen precis innan vi skulle gå kom nån engelsk pervo gubbe och börja snacka med oss x) Som tur var vi tvugna att gå så vi slapp han! x) När vi gick mot bussen träffade vi på en massa konstiga människor, men det var bara kul! haha x)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha :)

2009-07-19 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0