Dagen:)

Av Mimmi


Idag var det upp tidigt för att åka och jobba igen! Blev mycket målat den här gången:)!
God mat och efterrätt som alltid:D
Sen hem och duscha och när man kommer ut ur duschen kommer först min ena moster och mina kusiner, och sen kommer min andra moster med mina små kusiner! dom är bara 3 månader lr ngt sånt! skit små och skit söta!<3
Massa fika och gott för vi firar Ninas födelsedag:)

haha måste bara säga en sakxD
Jag och min lillasyster Fanny stog och pratade om att hon har höjdskräck, och då sa jag:
åh stackars dej, du kommer aldrig få känna känslan när man har åkt höjdskräcken! det är typ orgasm!
sen vänder sig fanny bort och jag doppar min hand i färgburken, fråga inte varför, och sen säger jag:
fan vad skön känsla eg, man känner hur det rinner men man har ingenting på sig!
xD
hon trodde att jag pratade om orgasmxd
haha kul var det iaf:DxD

ajja puss på´t<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0