eskilscup

Idag är det fredag morgon, klockan är nu 07:30 och jag vaknade för en timme sen. Mamma, Pappa, Emma och Tess åkte då  iväg till Helsingborg. 09:00 går min skjuts dit. Jag vaknade med en enorm bränna i halsen, så är nog inte det bästa för mig att spela fotboll denna helgen för min hälsa. Men vad ska man göra,
Jag har inte ens packat klart ännu, så det ska jag göra nu.
Hade lite problem med att somna igår pga min hals och massa tankar. Men jag måste lyckats somna tillslut ändå ;)

Hoppas ni får en trevlig helg, fast inte för kul,för då blir vi avundsjuka! ;D
IM GOING TO MISS YOU GUYS!
 önska oss lycka till & ha en trevlig helg =)
Mobilerna har vi självklart med oss allihop så bara smsa på!

Eskilscupen here we comes! :))
..back sunday ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0