fredag till lördag

I fredags tog jag och Eme bussen till haverdal, hade riktigt kul:)  vi visste att bussen inte gick hem förren klockan halv 4 på natten så  vad skulle vi göra?

Vi satte oss i en busskur och där satt vi i typ några timmar till det ljusnade ;) vi sommande  några gånger men det var skönt:). När bussen äntligen kom efter några timmar satt min syrra i den bussen för hon hade varit i stan;) Hon var glad om man säger så xd. det var ganska kul faktist, och busschauffören var riktigt snäll jag fick åka för 20 kr billigare sen var han lite rolig också xd. mamma hämtade oss sedan i steninge,  jag pratade lite för mycket så det blev lite pinsamt  ska nog inte berätta mer om det.

Eme sov hos mig och vi gick och la oss med en gång för vi skulle upp klockan halv 8 och jag skojar inte att det kändes som jag gick i sömnen hela den dagen;) Kände mig helt borta asså, skulle sen jobba till klockan 18 och det gick väl sådär om man säger så.

När jag äntligen kom hem sov jag riktigt länge och idag känner jag mig mycket piggare:)

/ Emma Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0