Haverdal

Av Mimmi



Jaha igår var man ju hos Daniel i hans sommarstuga:)
Först var vi sjävla en stund, snackade lite och mös och sånt, sen kom Olle och viktor, två sommarmänniskor från sthlm. Dom hade lite chill krök typ:)
Senare på kvällen kom även Ludde, Erik och Malin. 
 Ännu senare drog vi hem till Luddes grannar typ, vet inte riktigt vem som var vem eller vem som hette vad, för jag var ganska irriterad, så alla trodde nog att jag var världens tråkigade människaxD
Ajja deet var ganska kul när vi låste in Olles storebror så han blev sur och hoppade ut genom ett fönster och stack hem och la sigxD

Sen drog jag och Daniel hem till honom och gick och la oss:)

Idag vaknade jag vid typ kvart i 12 kanske, var snäll och lät Daniel sova till halv ett. Sen gick vi upp och när vi höll på med frukosten så kom Olle och Viktor och gjorde oss sällskap igen.
Vi drog in och kollade på tv, typ TV-shop i en timme lr ngt!
Så bara så ni vet så kan man köpa ett medel som gör att håret växet ut igen. Det innehåller tio olika växter från 5 olika världsdelar! och det ger inga bieffekter!
haha

Sen gick vi runt lite i Haverdal och väntade på en buss som aldrig kom så vi stack till Ankaret (affären i Haverdal) och köpte för gamla kexhkolad och sen tog jag nästa buss hem.

Nu sitter jag och lyssnar på Jackie Boyz, Mycket bra skit om man säger så!


Nu  tycker jag att ni andra får skärpa er lite! jag skriver om mina helt ointressanta dagar så det får ni med ta och göra!:):P


puss på ett långt och helt ointressant inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0