Haverdal as usual

av Emelie


Igår kväll åkte jag, Carro och Mimmi till Haverdal. Först åkte vi till stranden och träffade lite folk. Sen drog alla upp till Skallen. När sen David, Jenny och några typ stockholmare kom drog vi ner till stranden igen, och när vi kom dit väntade vi på Emma och sen när hon kom bestämde vi oss för att sticka till skolan x) Så är det alltid, vi kan aldrig bestämma vart vi ska vara x)  

Det var faktist ganska kul när vi satt vid skolan (jag vet, extremt tattigt,men så är det att bo utanför Halmstad). Eller kul och kul, men trevligt i alla fall. Satt och snackade en massa :)

Nu ska jag städa hela jävla dan (igen!). Ska städa hela huset så att jag kan få lite pengar(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0