Haverdal - FAIL! xD

av Carro/Issa

TJOO Anton Bolmstedt iaf som är stamkund på våran blogg! haha =)
Nu sitter jag och Isabelle och dricker varm chocklad. Kom nästan precis hem från en ganska så misslyckad kväll i Haverdal "/
Vi hade bara tänkt att vara i Haverdal en liten stund och spana in en fest, som blev FAIL! Men förstår henne, det kom jävligt många, och hur många kände hon liksom :s
Vi stack iaf till Västerhagen sen, vi hade hoppats på att dem hade slutat ta betalt men neeeeeeeeeeej. Vi lyckades muta oss in 1500 kr billigare. Men ingen hade pengar med sig så det blev också FAIL!! xD
Sen stack vi till stranden... det va tråkigt, och vi va trötta. På hemvägen mötte vi David, Marcus, Moberg och Robin. David ville verkligen inte att vi skulle sticka. Men de gjorde vi ändå... (a)

Imon blirre att gå upp tidigt för min och kanske Emelies del iallfall. Jag måste in till stan och lämna pengarna för biljetterna som jag sålt slut på! Sen blirre förhoppningsvis stranden! ..berors på vädret. och isåfall ska doddin ta oss ut på äventyr!!! VATTENSKIDOR!!  =D

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0