helgen!

Av Mimmi


Måste bara börja med att säga FAAAAAAAAAN!
Satt på piren i hamnen i Haverdal i fredes med Älskling, så sitter jag och flippar på batteriluckan till min mobil. Så helt plötsligt tappar jag mobilen och batteriet hoppar ut och trillar ner under alla stenarna i piren!
Så hade ingen mobil på hela lördagen, men har fått låna mammas gamla nu!
Kollade även upp vad ett nytt batteri kostade och hittade en jävligt bra hemsida som jag ska beställa ifrån, så snart kommer jag bli 130 kr fattigare:( men det är bättre detän typ 300 kr om jag inte hade hittat hemsidan!

Annars har helgen vart bra, efter jag va på piren stack jag och Ida och henns pojkvänn till stranden där det var fest:)
kul kul och snart kom Daniel och hans kompis med så stack vi och grillade sen sov jag hos Daniel!<3

sen på lördagen stekte jag på stranden hela dagen, det bröjade med att jag va där själv men sen i slutet va vi nog en 20 pers typ:) mycket mys:)

Idag vaknade man kl halv 2 och har inte gjort mycket vettigt!;)

puss på´t!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0