hemmakväll

Tjoo hemma..ikv igen. Va faktiskt inte mening. Tänkte åka till haverdal.Har vart taggad att sticka dit hela dagen. Men Jenny körde in vid mimmi, det e en läskig grusväg.. och ofta man kör där liksom i mörker.. nää.. Ajja jag väntade på jenny o julia utanför Emma.. länge... men sen blev jag orolig så jag körde tbx och letade.. körde sakta och ringde o smsa.. inget svar... När jag tillslut kom fram till jespers hus ringde jag igen. Hon svarade och jag hörde folk i bakrunden. Så hon hade kört ett annat håll.. I och med jag hade letat i ungefär 20 minuter orkade jag inte köra till Haverdal själv. Så jag körde hem. Mamma blev glad iaf xD .. Ajja ni har säkert jätte kul där.. jag har det segt här hemma iaf. Men orkar inte köra mer moppe ikv. Blir att kolla på OC med my little sister ist. ;)
Va i stan idag som emelie sa. Jag köpte en bh-tre trosor-ett par svarta shorts- en skjorta och en piercing till naveln :)) och jag jenny och julia såg även på  "the proposol" .. den e värd att se!! lätt.. SE DEN!! 

Kollade på bilderna från Club Experience. Hittade denna sexiiga bilden  x)

gå in och kolla på resten av bilderna, man måste dock va medlem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0