Jag ska måla hela världen lilla Mamma (8)

Av Mimmi


Blev väckt klockan halv 8 idag, skulle till farmor och farfar och jobba lite igen. Började med att röja av lite så jag kunde måla klart i källaren, trodde att jag skulle lyckas med att inte spilla på mig, men när jag nästan var färdig så lyckad jag dra armen mot väggenxD
När källaren var klar gick jag upp och pusslade lite på farfars pussel, för jag kunde inte göra ngt ute innan vi skulle äta.
Åt mat och fick såklart efterrätt!:D älskar att vara hos Farmor och Farfar ibland:D
 
Sen gick jag ut och skrapade en hel garage vägg! När jag nästan var färdig så kommer pappa, och vi fikar lite. Sen går pappa ut och kollar på väggen så ba: asså den är ganska dålig vi borde kanske byta alla brädor!
Kuuuuul när jag har stått och skrapat den i typ 1 ½ timme!
Men han ångrade sig sen och sa att det nog inte var så farligt!

Jaha sen åkte man hem och duschade och nu sitter man här och har det allmännt tråk.!


 ajja puss på´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0