Jordgubbar, Pucko och Älskling<3

By Mimmi

Dagen började med att pappa kom och hämtade mig och 4 av mina syskon.För er som inte vet så har jag ganska många syskon, 9 hel och 3 halv om man ska vara exakt. Men i alla fall.
Vi åkte och plockade Jordgubbar, vet inte hur mkt men en hel del:)

Sen åkte jag och pappa till affären och handlade lite och jag köpte en Pucko:) för er som tycker att man lika gärna kan blanda oboý så säger jag bara att det INTE är samma sak, Pucko är 100 ggr godare:)                                                                                                                       

Sen blev det att sova lite och duscha, snart ska jag äta och sen göra mig i ordning för att åka till Haverdal för att träffa min Älskling och hans kompis från Malmö. Ska sova där med:D Mys mys:D<3

puss på´t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0