liseberg

Igår fyllade min mamma år. Hon ville inte fira det med släkt och kalas. Och det gör verkligen inte mig ngt!! Så när hon sa att vi skulle åka till Liseberg blev jag glad glad glad glad. Så igår va vi där och åkte massa. Jag vann även en Geisha. På första brickan jag spelar så vinner jag. Det e niice! =D


Sen när jag kom hem igår kollade jag på en skräckis som Jenny nästan tvingat mig att se,  x) Så jag såg den.. ensam.. Den va väl helt okej, bättre en alla andra skräckisar +att han som spelar Volchok från The OC.. alltså den här killen:

Emma älsklings Nyman kanske borde låna denna också, för hon avgudar/avgudade vrkligen honom ;)
Idag har jag målat i en timma och satt ihop en stol. Det toh fan 45 minuter att sätta ihop den jävla stolen x) status.. xD
Ikväll träningen sen kanske att jag följer med på mötet efteråt. Berors på om jag ska passa Max och Ellen =)
Vi får la se hur det blir..

Grattis Monkeyboy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0