middag, film,skallen och mys:)

Av Mimmi


Igår började jag dagen med att nörda vid datorn, och sen nördade jag och nördade typ till klockan 5:O
Hade egentligen tänkt att åka till Daniel vid två men han var tvungen att fixa lite saker så jag fick ta bussen som gick senare och den gick inte förrens vid 5.
ajja drog iaf till honom vid fem, går till affären där jag träffar Daniel, Viktor och Epa. Vi sitter utanför affären en stund och sen cyklar vi hem till Daniel för att äta:)
Det var typ ngra olika familjer som var där och åt bla Luddes.
när vi ätit nördade vi lite xD
Daniel och Viktor kollade bilar på blocket och jag låg i jämte och låssades förstå allt det pratade omxD

Efter typ ngn timme blev jag fruktansvärt rastlös och vi går ner til Ludde. Där ser vi att det är ondskan på tv och jag och Daniel kollar på den, medans Ludde drar till Annis Gård.
Efter filmen drar vi ut och vi går till skallen, där var lite vanligt folk, och en del små!, men men
Jag och Daniel brörjade snacka med ngra killar från som jag tror var från Karlstad.
Schysta som fan, men jag tyckte synd som fan om Pontus när dom fick för sig att slå honom, men det fixade sig:)
Vi satt ute på en elskåpsgrej till klockan typ halv 3 -3 ngn gång och sen drog alla hem.
 
Jag och Daniel drog hem till honom och mös en stund och sen var det time att sova, för klockan var typ 4!

Idag var jag tvungen att gå upp kockan kvart i 11 för att ta bussen hem klockan kvart över 11.
Hem och fira min Lillasyster som fyller 8!:) Grattis!

nu är jag trött som fan, men ska ändå tagga stranden ikv med dom andra!
Inte vart med ngra av mina tjejer på länge!:(

ajja puss på´t!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0