natt..

av carro:

Tjooo Nu e klockan 02:30 och jag sover fortf inte! :s
Emma,emelie, issa jenny och mimmi stack från mig runt 00:00. Sen va jag i säng halv ett ungefär... nu har det nästan gått två timmar och jag har inte lyckats somna.. och min pappa tycker att han har sömn problem :s
Men ajja jag somnar väl så småningom :)
Treevligt att äntligen bara vi tjejer fick umgås, senaste gången va på Emmas födelsedag!! :O ILLA!!!
Vi skrev på ett Emmagjort kontrakt där de stod att vi ALDRIG ska börja röka/ ta droger/ bli hora/ bli emo ..sen har jag glömt . ;O Fast vi kom ju inte på vad som skulle hända med den som bröt de XD
Imon ..nej idag ska jag emelie jenny issa david och dansken kolla på harrypotter! =)

LÄNGTAR ffs!  :D


pöss & gynatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0