pappas skjorta

av carro

Guuuuuuuuud vad det regnar -.- och vi som ska köra moppe  xD
Ajja det får bli regnkläder på asså .. Min älsklings vovve e sjukt rädd han ligger här under skrivbordet och gnäller. fy vad söt!! Älskar verkligen dej Rocky!!
Måste bara säga att medans jag sitter här inne i värmen så tränar min pappa och lillasyster fotboll, och mamma cyklade ner till steninge för att bada xd owned! =D

Igår hade jag emelie mimmi och emma ett helt hus för oss själva, men vi segade bara.. ganska tråkigt hade jag faktiskt (a) tills vi satte på en film.. men det roligaste va full frys. jag satt uppe till typ 04:30 och tittade på det xd
Trodde verkligen inte det var så kul ^^ Men det va det :D

Vi stack ganska tidigt imorse från huset, vet inte varför men vi bara gjorde det xd
När jag kom hem satt jag mest vid datan typ. Eller jag testade massa kläder och duschade också (y) xd
Jag testade bland annat pappas skjorta xD   
Sen kom mamma hem och typ mensa sönder :s.. så då gick jag och la mig. Somnade, as skönt tills pappa väckte mig...
Nu e jag här och väntar på att Jennsa Mensa och Julia ska käka så vi kan åka till Haverdal i piss regnet xD Ajja ..



Pappas snygga skjorta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0