solen kmr och går..

Idag vaknade jag kanske lite för sent, solen var perfekt att steka i när jag vaknade. Så jag sprang upp, fixade med lite saker och la mig i min efterlängtade solstol!  =D
Men när jag legat där i kanske 10 minuter kom det moln efter moln efter moln. Ibland kikar solen fram. Men det inte lönt att ligga där och vänta jätte länge och f¨å sol på sig i några sekunder. Lite synd för jag har lite vita delar på kroppen som behövs fixas till ;(
Igår varre trevligt, stack från Hanna ganska tidigt så missade en hel del.
 
När jag kom hem satt jag mest och segade, framför datan ofc =)
Kollade en massa på youtube och snackade msn :)) Lite folk va inne iaf. Är inne i en A walk to remember fas just nu. lovelovelovelove. Har ni inte sätt den filmen?!  SE DEN! seg sorlig fin bäst, den har allt :)) haha

kolla den här länken, det e slutet på A walk to remember :).. fast om du inte sätt den så avslöjas ju slutet x)
http://www.youtube.com/watch?v=fue90hLlj3U&NR=1


Ikväll är det fotbolls träning och det blir match mot laget under oss. Nu ska vi krossa dem ! ^ x)

Haha tror tvr att dem kommer krossa oss, för vårt lag taggar aldrig till mot 95/96orna


Kommentarer
Postat av: Pontus

hur många mål görru idag då ? :) carro

2009-07-29 @ 16:36:26
Postat av: carro

INGA! =D

2009-07-29 @ 17:58:07
Postat av: jenny

men usch sikken bild >.<

2009-08-02 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0