stan with the familj;)

idag väckte syrran mig för hon hade tagit med sig frukost för vi trodde att mamma och pappa hade bröllops dag, men det var visst inte fören nästa månad, ops;). noll koll visst xd. men det var i alla fall gott:). sen åkte vill till stan jag, mamma och mina syrror:) det var nice men dem var lite sura på mig för jag ville typ prova allt hela tiden xd. jag köpte ett linne en bh och en sak till håret typ:) ( kan inte lägga in någon bild på det för har ju lämnan in min kamra igen:/)

när vi kom hem åt vi och sen sova jag lite, sen har jag inte gjort så mycket, ska snart gå ut till stallet och sen ska jag nog ut och gå:) ikv blir det en ganska lugn kväll tror jag;)
:)

älskar er<3333


/Emma Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0