"stora" staden

Av Mimmi


Idag har jag varit i den "stora" staden Halmstad med min lillasyster Nina. Åkte dit för att min andra lillasyster hade lovat att åka till stan med Nina innan hennes fördelsedag som är på söndag, men jag fick åka med Nina istället för Fanny skulle åka och hälsa på en kompis i skövde. Men tur var väll det!
Gick in på gina tricot för att jag skulle köpa ett svart linne, så såg jag att de hade ett bord med billiga byxor så jag fyndade ett par snygga jeans för 99 kr:)
fett nice!xD
glömde dock att köpa linnet så vi fick gå tillbakaxD

Sen var vi inne på BR- Leksaker och kollade lite, och vem möter man där om inte Jesper Unnevall, våran gamla idrott och so lärare! Han var där med sin syster och systerdotter, så nu fick man träffa dem med, han kunde tjata ganska mycket om dom faktist!
vi pratade lite skit och jag fick order om att hälsa till alla andra så ja jag hälsar till alla andra:) haha:)

Nina tyckte nog att det var ganska kul i stan, fast hon hade inte så mycket pengar så hon tyckte att allt kostade för mycket;)
men hon hittade iallafall ett hårband och lite godis, och så fick hon en glass av mig:)


nu är jag hemma hos min älskade fader och ska snart gå upp och städa lite på mitt rum, för älsklingen kommer och sover hos mig inatt:)<3


måste bara säga BUHU på detta vädret, vill ha sommar och sol så man bara kan ligga och glassa på stranden!

men puss på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0