stressig kväll

av Emelie

Shit asså. Träningen igår. Vad ska man säga? Haha SÅ TRÖTT JAG BLEV! Helt sjukt, kände verkligen att jag inte hade tränat på 1 ½ månad.

Efter träningen stressade jag som fan för att hinna till Jenny en stund och träffa Emma, Carro och Julia, och Jenny då såklart. Var meningen att jag skulle köra och hämta Mimmi klockan 10 men jag ville stanna lite längre hos Jenny så jag hämtade Mimmi kvart i 11 i stället och hon var en aning sur på mig (a) haha hon hade fått stå och vänta på vägen till Steninge i 45 minuter xD

Hon och jag åkte till Haverdal där det var fest hos Martin. Där var ganska mycket folk som man aldrig träffat innan och det är ju alltid trevligt, även om jag hade riktigt tråkigt vissa stunder x) Men men, får skylla mig själv :)


Kommentarer
Postat av: ?

vad var tråkigt

2009-07-23 @ 23:34:59
Postat av: Emelie

Det blev tråkigt när Simon åkte hem ;(

2009-07-25 @ 11:25:58
URL: http://thesiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0