styrsö

Av Carro

Först var jag ju i stockholm sen fick jag vara hemma i 3 underbara dar =) För sedan var de bara att ta bilen till saltholmen och båten från saltholmen till styrsö. De va hela familjen hansson plus kusinen tess :)
Tess åkte hem igår och senare på kvällen kom Familjen karlsson plus rebecka o minus martin. Martin kom idag. jag hämtade honom med flakmoppen:) hahahaha Stolt girl som äntligen fattat hur man kör den där saken :))
Jag har till och med kört till en annan ö med den, plus två fetton på (mamma o ida) så de va inte enkelt. väldigt ansträngande faktiskt. men e man stark så e man :D
Nu tänker ni säkert, hur kan man köra till en annan ö med en flakmoppe ? :S
Jo de e så här va att de finns en bromellan styrsö och donsö haha =)
Nu ska dock Martin och hans flickvän rebecka titta på titanic så datan byebye :(
hahaha men de blir att kolla på en av filmerna som vi köpt. haha :) Jag röstar på Top Gun =)
Imon bllirre att steka i solen och bada :)
Sen kmr jag på söndag- pöösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0