Paaaarty

av carro

Igår när Emelie och jenny var hos Dernbrandt stack jag och Emma på fest ist. Emelie skrev inget om den för hon kom bara sista 30 minutrerna eller ngt sånt :)
Så lite om festen:
När jag och Emma äntligen kom dit så var det i full gång, fast alla hade ännu inte kommit. De kom nytt folk hela tiden. trevligt! Kul med lite annat folk för en gångs skull. l 
Det hade vart bråk om att någon hade snott dricka av en sm hade smält tillhnm för de. Lite töntigt om jag får säga de själv. Jag vet inte om de löste sig för han som hade blivit anklagen var piss hela kvällen.. enligt hnm var de inte sant.
Coffe gick även han igång också, tack och lov var Gurra nykter! :)) haha xD
Fast Coffe skämtbråkade typ bara. Han blev hetsad till de om man säger så. Coffe "vann" ofc ;)
Jo en sak till som jag vill glömma men som aldrig kommer hända, så lika bra att alla får reda på de xD
.. jag säger inte av vem för de e taskigt. Men en jävel (som inte e en jävel egentligen, bara vääääääldigt full!!)
spydde på mig. Emma hade som tur var extra kläder i sin moppe och jag lånade duschen för att bara tvätta av mig lite.. äckligt men jag tyckte bara synd om personen som spydde på mig. Fast gör han de igen ska han få ett rejält kok stryk xD¨Det e andra gången du gör ngt dumt när du e packad mot mig så skärp dig! 

Viktor jag glömde ta med mig kameran så jag tog inga kort på alla människor som var där. Men de va en hel del, glömt de flesta namnen nu tyvärr men ajja :)) 

Nu e de dags att betala biljetterna för club experience så kontakta mig så bestämmer vi när!! ((:
5 stycken kvar nu ;)

pöss

Kommentarer
Postat av: robin

Föörlåt ;// du kan få slå mig närsomhelst ^^ bara undrar, vad gjorde jag första gången? ;(( ska nog ta det lite lugnt med drickandet nu ;S

2009-07-12 @ 00:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0