Vinbärspaj

av carro:

Igår blev de mys hosLAGO ! :))
tsm med Isac, Emil, Axel, Isac, David, Jenny, Emma, Emelie och Issa :)
Måste säga att filmen var bra och att de va kul att se vissa igen, för senare stack jag och Emma till skallen. Där va de lite folk. Ganska många små människor. De verkade ha de trevligt men jag bara hälsade på alla sen stack vi igen. Jag och Enna fick även med oss Mobis och Maggan. hahaha vi kom och drog hem folk, de va ju schyst. :p
Fick sålt några fler biljetter med, för på dagen körde jag och emelie runt och delade ut dem. :)
Harplinge och nästan alla från HAverdal har fått sina nu. Bara kvibille, slöinge och getinge kvar :O Och imon ska dem va sålda! jag har ca 6 st kvar så för er som velar.. köp!! :D haha
Idag vaknade man klockan 12, gick direkt till soffan för och tittta på tv. Sen ut och hjälpa till här hemma. Skrapade lite på huset. De måste va bättre en Terapi. Ett bra sätt at få ur sin ilska på. och sen får jag lite pengar också.. plockade även vinbär. 
Så har precis ätit upp min paj bit och håller på att få i mig smoothien. Sjukt mättande! xD men gott :)



Ikväll kanske jag tar en sväng till Kvibille, fast kanske väntar tills Sophia kommit hem :)) 
Skulle vi göra ngt ikv eller ??? :) alltså vi tjejer?!Hos vem isåfall ? :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0