båstaaad :))

av: carro
Igår

Igår var alla vi thesix.. utom mimmi :( På rixfm i båstad. Det var inte bara vi. Det var 684702904167749372060400000  till. haha MASSOR var de iaf =)
Vi tog oss nästan längst fram när vi kom dit. Men David och dem stod längre bak så vi fick försöka ta oss bakåt. Man kan tro att de e lätt men tro mig. Det e minst lika svårt som att ta sig framåt xD
Träffade även sophia och massa andra kul folk från Halmstad trakterna! =)
Vi kom iaf ganska långt fram tillslut. Vi tackar tre killar för de då ja xD

här kmr MASSA bilder från igår. haha no life i know :)) Men dessa bilderna kanske gör ngn lycklig. Själv e jag inte en sånn jätte jätte fans av ngn av de här, men de är ok :))
Jennsa MEnsa älskar måns och Emelie e besatt av Danny =) ME GOES OLA ! =D
                                          
  

Idag
Idag har jag inte gjort ett skit. Jo bokat biljetter till Harry Potter, vi har en biljett över så e de ngn som har lust att gå på den tsm med Emelie Jenny Issa Mig och Dansken så e de fritt fram ;) ( den 16 Juli kl 14:30 )
Den 17 Juli e de ju Club experience, jag har några biljetter kvar, men först till kvarn gäller :))
Jag måste bara säga detta att jag har missat enooormt mkt! Efter jag kommit tbx har det flyget fram tusentals nyheter/skvaller. hahaha :P
För övrigt idag så sov jag kanske till 10:30 men gick inte upp ur sängen förrens 14:00. då jag ringde min liilla emma nyyman :) <3
Jag var uppe ganska sent igår och låg och tittade på gamla fotoalbum till när jag var 10 år kanske. Miss old times!!!
Jag vill bli liten igen! :)
När jag låg och tittade på alla dessa bilderna så tänkte jag ju bara på förändring. Allas utseende hade förändrats och sen för och tänka djupt så har så mkt annat också förändrats (attityd mm)
 Både negativt och positivt. HAHA tro nu inte att jag inte gillar hur de e nu. Folket jag känner idag är fantastiska! Älskar er, <3
Jag har tråkigt och blirre ingen sol imon heller så dööööör jag! Jag längtar till stranden! Sophia e de fint väder så sticker vi till stranden! De gör säkert de flesta men hörde du de nu sophia! :)) hahaha
saknar strand strand strand!! :)
Nu ska jag käka blåbärspaj me vaniljsås eller glass, har inte bestämt mig en, vi får se vad de blir :))
puss

Kommentarer
Postat av: dansken

min mamma säger att jag inte får gå på harrypotter, för den är för läskig :(

2009-07-08 @ 17:53:53
Postat av: Anonym

min meeeed:( hahahahahaha!!!

2009-07-08 @ 22:09:04
Postat av: carro

näähhe dansken ska med!! =)

2009-07-09 @ 01:02:05
Postat av: Klart jag ska med :D

japp, min mamma skojade bara med mig :D hihih

2009-07-09 @ 02:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0