Yes, äntligen en rolig dag!

av Emelie
Tjao :D

Andra dagen av totalt 6 som jag faktist gör något vettigt! (Den första var ju i tisdags då vi var i Båstad). I alla fall. Dagen började med att jag kollade ett avsnitt av Morden i Midsomer (var bara tvungen!)

Sen gjorde jag vid mig och så och sen stack jag och Emma till Falkenberg för hon skulle lämna in sin kamera på lagning. Vi gick runt i Falkenberg lite och Emma hittade faktist både ett par skor och en klänning som hon tyckte om, fast hon köpte bara klänningen :)

Vi kom hem runt 7 och jag skyndade mig att äta och byta om, sen kom Jenny och vi stack till Holm. Där träffade vi först Dansken och sen gick vi hem till Dern. Vi satt och snackade en massa skit och sen efter minst en halvtimmes letande kom vi fram till att vi ville se en film (kommer inte ihåg vilken xD). Men vi ångrade oss och tog en ny, men ångrade oss igen.. Så jag tror att vi hann ångra oss minst 5 gånger innan vi bestämde oss för att kolla på "She's the man", trots att alla hade sett den miljoner gånger x)

En stund efter att filmen var slut gick vi till busstationen I ÖSREGN! Vi blev genom blöta och stod där och väntade i typ 20 minuter x) Men men, det var nice ändå :)

När jag och Jenny kom hem stack vi direkt till en fest där bland annat Carro och Emma var. Var där en liten stund sen åkte vi hem igen :)


Trevlig dag! :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

är den sönder igen?:O

2009-07-11 @ 11:29:40
Postat av: Emelie

ja. :s

2009-07-11 @ 11:56:53
Postat av: pontus

bada inte i regnet xD, man blir ganska smutsig :O

2009-07-11 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0