Fredag!

Hej!

Fredag idag och det är riktigt skönt. Idag var det kulturdag i skolan. Ganska onödig dag enligt mig men skönt att slippa lektioner och det var kul att se Carro och Emelie dansa! Dom var riktigt duktiga men jag börjar bli lite nervös för min dansdebut nu, haha :P.

För er som är intresserade så vann vi vår första seriematch igår vilket betyder att vi ligger trea i serien! :) Det var en riktigt lång dag då jag åkte hemifrån kl 7 och kom hem kl 22. Jag satt på bänken det mesta av tiden så det blev en lång dag för de tjugo minuter jag spelade, haha. Men som tur var hade jag roliga kamrater på bänken. =D haha

Ikväll kommer Carolina med familj hit och sen blir det fest.

// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0