Hemmakväll

Hej allihopa!

Jag märkte att det börjar bli lite glest mellan inläggen så jag tänkte att jag får ta saken i egna händer! Jag har ju ändå lite att ta igen. ;)

Idag är jag ledig från allt vad fotboll heter. I alla fall ikväll eftersom vi inte har någon träning. På torsdag är det dags för match mot Kornhult/Hishult och vi ska ha revansch! Hoppas verkligen att jag får spela! Eftersom jag är ledig idag tänkte jag vara lika duktig som Jenny och fixa mitt idrottsmedicinprojekt. Eller jag ändrar mig för jag kan nog inte bli lika duktig som Jenny som gjorde färdigt det på en dag. Det är riktigt bra jobbat alltså!

Skolan idag bestod av utvecklingssamtal, fotboll, matteprov och ledarskap. Utvecklingssamtalet gick bra och handlade mest om våra mattelektioner, tro det eller ej. Fotbollen gick skit och jag skämde ut mig ganska mycket men som jag brukar säga, man kan inte vara bäst på allt. :P Matteprovet gick nog ganska bra om jag får säga det själv och ledarskapen gick snabbt. Det var en ganska slapp dag faktiskt.

Nej, nu är det dags att ta tag i idrottsmedicinen!

//Isabelle


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha bra Issa, Jag hade bestämmit mig för att inte skriva ngt innan någon annan gjorde detXd hahha

2010-04-27 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0