Av Isabelle

Svimma nu inte av för att jag skriver mitt andra inlägg på två dagar! ;) Ibland har jag mina stunder och nu råkade de komma två dagar i rad. ;)

Idag har jag inte varit i skolan eftersom vi skulle ha livskunskapsdag med Sannarps skolsköterska och kurator. Jag vet att det låter tråkigt och det trodde nog många i vår klass att det skulle vara för vi var bara nio stycken. Vi var faktiskt en tjej mer än killarna vilket är ovanligt i SPI09A. Dagen var i alla fall helt okej och det bästa var att vi slutade redan vid halv ett ungefär! Det stod på lappen att det skulle hålla på till två ungefär men alla övningar gick snabbt eftersom vi inte var så många så egentligen ska jag tacka alla i klassen som var hemma. :p

Nu är det bara en dag kvar till påsklovet vilket gillas väldigt mycket av mig! Imorgon har vi ingen matte så alla som inte har språk slutar typ halv tolv. Kul för dem ju men jag mitt pucko valde tyska så jag slutar som vanligt vid tre ungefär. Sen på kvällen blir det match mot Kornhult/Hishult och fredag morgon bär det av till Fegen.

Tyvärr blir mina inlägg utan bilder för jag är väldigt oteknisk som alla som känner mig vet. :p

Glad påsk! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på matchen o Glad påsk gumman! :)<3

2010-03-31 @ 15:57:24
Postat av: Carro

Glad påsk hjärtat och Issa det är bara att trycka på ladda upp bilder och bläddra. lätt som en plätt! mohaha. :) <3

2010-03-31 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0