onsdag

Hej alla!

Idag slutade vi redan vid ett eftersom Mats var sjuk. Tråkigt för honom men skönt för oss! Det enda negativa är att nu får vi vänta en vecka till på våra prov resultat. I alla fall så tänkte jag att eftersom jag får hela tre timmar hemma innan träningen börjar kan jag blogga lite. =D

Igår var det ju nationella prov i engelska. Läsförståelsen gick bra men hörförståelsen gick åt skogen! Jag hör alltid vad dom säger men jag glömmer bort eftersom man ska skriva samtidigt. Det är därför jag hatar att skriva anteckningar samtidigt som någon pratar eller om man tittar på film! Hoppas det gick bra för alla er andra i alla fall!

Anni var sjuk idag så vi får hoppas att hon kryar på sig!! Det var lite tomt i skolan utan henne men vi får klara oss så länge. :P

Träning ikväll som sagt så nu ska jag tagga så jag får vara med på matchen på söndag. Det ska bli ännu en vinst mot Hasko den här gången är det tänkt!!

Kramar från Isabelle=D


Kommentarer
Postat av: Anni

aw så söt du är Issa! kommer förmodligen på fredag :D hoppas träningen går bra :)<3

2010-05-05 @ 18:10:32
Postat av: Mimmi

Jo tror faktiskt attd et gick bra, men hörförståelsen var fan svår, iaf första, alla svaren kom ju direkt så man hade ingen chans att anteckna, hade dock tur så jag tror att jag svarade någolunda bra :)

2010-05-05 @ 20:57:00
Postat av: Carro

Nationella proven kan ta sig nånstans.

2010-05-05 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0