Plötsligt händer det!

Hej!

Jag har fått sommarjobb på konsum i Getinge! Jag hade inte ens sökt där i sommar men när någon tackade nej kom hon ihåg mig från förra sommaren. Gissa om jag är glad!

Idag lämnar alla Sverige för varmare väder söderut. Med alla menar jag Tilda, Mariette och mamma och Josse. Längtar så sjukt mycket till sommarlovet och Rhodos nu! Orkar inte med skolan längre men det är bara tre veckor kvar nu och sen är det slut för detta året.

Imorgon ska vi ha volleybollturnering. Vet inte om jag tycker det ska bli roligt men skönt att slippa lektioner så det är ju alltid ett plus.

Kramar Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anni

klart det ska bli kul issa, du och jag kommer smasha sönder! ;)<3

2010-05-25 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0