valborg och 1maj

okeej Issa du äger sönder oss! :)
Läste hennes inlägg nu (imorse den 1 maj)
Issa du räddade bloggen, själv var man på väg att skrota den. x)
hahahhaha
Lite om igår då. Som Issa skrev igår så stack jag occ min familj till dem och käkade mat. Det blev även mycket snack vid matbordet så jag och issa var inte hos Adam förrens 22 ungefär.
Både jag och Issa var först otaggade, för otaggade.
Issa åkte redan hem vid 12 och jag fick vänta ut fröken Billow som skulle sova hos mig. (som sover hos mig nu)
Emma, Emelie och Jenny verkade taggade till tusen iaf när vi kom så tror deras kväll var lyckad.
Vet faktiskt inte x)



Nu ska jag sätta på oneTreeHill, tror jag. och ta min hemska tabletter, tills johanna den sömntutan vaknar! :)
Sen blir det tagga matte -.-
ÅH håll tummarna för mig e du snäll! Kan knappt gå på foten. Och min helg skulle så gott som gå ut på att jag skulle sätta den j**la mickhael jacksson dansen. Kommer jag inte kunna vara med och dansa på onsdag för Kattegatt så går jag bokstavligen i graven....okej kanske inte. Men fy vad hemskt det är med hastiska (negativa) förändringar -.-

JAGVILL JAGVILL JAGVIIIIIIIILLL  



kram Caaaaaaaaaarrrooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0