volleyboll

Hallå!

Idag har vi som sagt spelat volleybollturnering. Det var alla ettor och tvåor medan treorna hade triathlon. Det var faktiskt riktigt kul och tur att jag och Anni ändå fick vara i samma lag. Vi tog oss ända till final där vi förlorade med ett poäng mot ett lag från tvåan. Efter turneringen var det idrottsgala som var riktigt roligt. Det var en del priser som delades ut och några som sjöng och lite annat.

När jag skulle åka hem träffade jag först Mimmi på norra station som jag höll på att gå rakt förbi. Snacka om diss alltså. På bussen hörde jag att Carro satt lite längre bak men vi träffades inte förrän båda gick av på samma hållplats så det blev en snabb pratstund med henne också.

Ikväll är det serie och DM match i samma match. Kosntigt jag vet men så är det. Jag ska åka om 40 minuter så jag ska försöka plugga i alla fall lite till samhällsprovet på fredag. Ha det bra!

Kramar Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0